Це те, чого мені не вистачало на всіх попередніх платформах, де хостилася «Воєводка».
Нагадаю, що за останній місяць наш інтернет-магазин змінив три (!) місця проживання. Спочатку нас виселили з «Тільди» і я перевіз «Воєводку» на WordPress, а через місяць, не витримавши знущань і принижень, сам пішов з Вордпресса і (сподіваюся, вже остаточно) облаштувався на вітчизняній платформі «Хорошоп».
Попри відсутність деяких звичних інструментів, на «Хорошопі» я знайшов головне: особисті кабінети покупців з історією замовлень і накопичувальними знижками. На попередніх платформах знижки постійним покупцям я роздавав вручну як прийдеться, а під час великих запар не встигав навіть цього. Тепер процес автоматизовано.
За одну витрачену на «Воєводку» тисячу гривень дається постійна знижка в 1%. За дві — 2%. І так далі з кроком «одна тисяча — один відсоток» до десяти.
Реєструватися самому необовʼязково — після оформлення першого замовлення у покупця автоматично створюється обліковий запис, на пошту приходить лист з паролем, і все, ви в грі. (Зрозуміло, це не поширюється на тих, хто телефоном або в чатах просить оформити замовлення за нього.)
На «Хорошопі» ми з 8 грудня. Всі зроблені за цей тиждень покупки враховані в системі лояльності. Будь-який нормальний власник інтернет-магазину почекав би до січня, коли ажіотаж спаде, а потім би включав систему лояльності. Але ні, треба було і тут випендритися.
20 марта я попросил вас выбрать пять вкусов для идеального подарочного набора «5×200» — в прежнем составе не были учтены дико популярный яичный ликёр и настойки на дистиллятах (самогоне), которые появились в начале года. За первый день я получил больше сотни ответов, на что, признаться, даже не рассчитывал. За следующие пару дней их количество дошло …
Наша лабораторія смаків, яка починалася з міцних та гострих настоянок типу хрінівки й перцівки, нарешті прийшла до того, що солодкі лікери популярні не менше, а то й більше. До 2020 року відділ лікерів сформувався в такий спосіб: яєчний, лимонний, апельсиновий. Три лікери так і просяться в окремий подарунковий набір, і ми його нарешті створили. Яєчний …
Когда меня опять попросили заменить в подарочном наборе один из вкусов на яичный ликёр, я наконец подумал: действительно, а почему там до сих пор нет яичного ликёра?
Одного разу настає момент, коли твої настоянки та лікери, в які ти стільки років вкладав стільки сил, насичуються енергією до такої міри, що перехоплюють у тебе ініціативу. І починають зʼявлятися самі, без особливої твоєї участі. Так, наприклад, торік відбулося з джином. Він, можна сказати, дистилювався сам. Я взагалі до його появи у нас на полиці …
Запрацювала програма лояльності
Це те, чого мені не вистачало на всіх попередніх платформах, де хостилася «Воєводка».
Нагадаю, що за останній місяць наш інтернет-магазин змінив три (!) місця проживання. Спочатку нас виселили з «Тільди» і я перевіз «Воєводку» на WordPress, а через місяць, не витримавши знущань і принижень, сам пішов з Вордпресса і (сподіваюся, вже остаточно) облаштувався на вітчизняній платформі «Хорошоп».
Попри відсутність деяких звичних інструментів, на «Хорошопі» я знайшов головне: особисті кабінети покупців з історією замовлень і накопичувальними знижками. На попередніх платформах знижки постійним покупцям я роздавав вручну як прийдеться, а під час великих запар не встигав навіть цього. Тепер процес автоматизовано.
За одну витрачену на «Воєводку» тисячу гривень дається постійна знижка в 1%.
За дві — 2%.
І так далі з кроком «одна тисяча — один відсоток» до десяти.
Реєструватися самому необовʼязково — після оформлення першого замовлення у покупця автоматично створюється обліковий запис, на пошту приходить лист з паролем, і все, ви в грі. (Зрозуміло, це не поширюється на тих, хто телефоном або в чатах просить оформити замовлення за нього.)
На «Хорошопі» ми з 8 грудня. Всі зроблені за цей тиждень покупки враховані в системі лояльності.
Будь-який нормальний власник інтернет-магазину почекав би до січня, коли ажіотаж спаде, а потім би включав систему лояльності. Але ні, треба було і тут випендритися.
Related Posts
Ваш новый
президентподарочный набор20 марта я попросил вас выбрать пять вкусов для идеального подарочного набора «5×200» — в прежнем составе не были учтены дико популярный яичный ликёр и настойки на дистиллятах (самогоне), которые появились в начале года. За первый день я получил больше сотни ответов, на что, признаться, даже не рассчитывал. За следующие пару дней их количество дошло …
Набір лікерів «3×200»
Наша лабораторія смаків, яка починалася з міцних та гострих настоянок типу хрінівки й перцівки, нарешті прийшла до того, що солодкі лікери популярні не менше, а то й більше. До 2020 року відділ лікерів сформувався в такий спосіб: яєчний, лимонний, апельсиновий. Три лікери так і просяться в окремий подарунковий набір, і ми його нарешті створили. Яєчний …
Помогите составить идеальный подарочный набор
Когда меня опять попросили заменить в подарочном наборе один из вкусов на яичный ликёр, я наконец подумал: действительно, а почему там до сих пор нет яичного ликёра?
Кремовий апельсиновий лікер
Одного разу настає момент, коли твої настоянки та лікери, в які ти стільки років вкладав стільки сил, насичуються енергією до такої міри, що перехоплюють у тебе ініціативу. І починають зʼявлятися самі, без особливої твоєї участі. Так, наприклад, торік відбулося з джином. Він, можна сказати, дистилювався сам. Я взагалі до його появи у нас на полиці …