Це те, чого мені не вистачало на всіх попередніх платформах, де хостилася «Воєводка».
Нагадаю, що за останній місяць наш інтернет-магазин змінив три (!) місця проживання. Спочатку нас виселили з «Тільди» і я перевіз «Воєводку» на WordPress, а через місяць, не витримавши знущань і принижень, сам пішов з Вордпресса і (сподіваюся, вже остаточно) облаштувався на вітчизняній платформі «Хорошоп».
Попри відсутність деяких звичних інструментів, на «Хорошопі» я знайшов головне: особисті кабінети покупців з історією замовлень і накопичувальними знижками. На попередніх платформах знижки постійним покупцям я роздавав вручну як прийдеться, а під час великих запар не встигав навіть цього. Тепер процес автоматизовано.
За одну витрачену на «Воєводку» тисячу гривень дається постійна знижка в 1%. За дві — 2%. І так далі з кроком «одна тисяча — один відсоток» до десяти.
Реєструватися самому необовʼязково — після оформлення першого замовлення у покупця автоматично створюється обліковий запис, на пошту приходить лист з паролем, і все, ви в грі. (Зрозуміло, це не поширюється на тих, хто телефоном або в чатах просить оформити замовлення за нього.)
На «Хорошопі» ми з 8 грудня. Всі зроблені за цей тиждень покупки враховані в системі лояльності. Будь-який нормальний власник інтернет-магазину почекав би до січня, коли ажіотаж спаде, а потім би включав систему лояльності. Але ні, треба було і тут випендритися.
Наш безумовний хіт № 1 — яєчний лікер — тепер випускається в пляшках обʼємом 700 мл. Коштує 320 грн. Інші модифікації, звичайно, нікуди не поділися. Півлітрова пляшка коштує 240 грн. Якщо ви ще не пробували нашого «Воєводу» — має сенс почати з пляшечки 200 мл (120 грн). Якщо вже пробували сто разів — у нас …
В начале этого года я перевёл на самогонную основу несколько и без того «брутальных» вкусов, чтобы, по моему представлению, приблизить их к тому, как они были задуманы природой. Спирт-ректификат, который составляет основу современной водки, стали производить только в XIX веке, до этого водка называлась хлебным вином и по технологии была тем, что сейчас называется самогоном …
Спочатку задуманий як настоянка, що імітує смак бородинського хліба, «Портер» повівся своєрідно і до мети наблизився на відстань гарматного пострілу. Але це й непогано, тому що вийшов зовсім інший продукт, як мінімум незвичніший, а значить цікавіший. В основі «Портера» лежить обсмажений ячмінь — саме він задає титульний смак. Коли ще передбачалося, що настоянка матиме імʼя …
У нас дозрів, настоявся, відпочив і готовий кинутися в топ продажів сезонний смак — свіжі абрикоси. В ароматі перший та найсильніший відтінок — мигдалевої кісточки, вже потім скромно з-за рогу виходить стиглий абрикос — запах фруктів, літа, сонця, шелест зеленого листя, спекотний день, теплий вечір, помаранчевий захід, на дачному ґанку трохи фруктової «Воєводки» з холодильника …
Запрацювала програма лояльності
Це те, чого мені не вистачало на всіх попередніх платформах, де хостилася «Воєводка».
Нагадаю, що за останній місяць наш інтернет-магазин змінив три (!) місця проживання. Спочатку нас виселили з «Тільди» і я перевіз «Воєводку» на WordPress, а через місяць, не витримавши знущань і принижень, сам пішов з Вордпресса і (сподіваюся, вже остаточно) облаштувався на вітчизняній платформі «Хорошоп».
Попри відсутність деяких звичних інструментів, на «Хорошопі» я знайшов головне: особисті кабінети покупців з історією замовлень і накопичувальними знижками. На попередніх платформах знижки постійним покупцям я роздавав вручну як прийдеться, а під час великих запар не встигав навіть цього. Тепер процес автоматизовано.
За одну витрачену на «Воєводку» тисячу гривень дається постійна знижка в 1%.
За дві — 2%.
І так далі з кроком «одна тисяча — один відсоток» до десяти.
Реєструватися самому необовʼязково — після оформлення першого замовлення у покупця автоматично створюється обліковий запис, на пошту приходить лист з паролем, і все, ви в грі. (Зрозуміло, це не поширюється на тих, хто телефоном або в чатах просить оформити замовлення за нього.)
На «Хорошопі» ми з 8 грудня. Всі зроблені за цей тиждень покупки враховані в системі лояльності.
Будь-який нормальний власник інтернет-магазину почекав би до січня, коли ажіотаж спаде, а потім би включав систему лояльності. Але ні, треба було і тут випендритися.
Related Posts
700 мл лікеру
Наш безумовний хіт № 1 — яєчний лікер — тепер випускається в пляшках обʼємом 700 мл. Коштує 320 грн. Інші модифікації, звичайно, нікуди не поділися. Півлітрова пляшка коштує 240 грн. Якщо ви ще не пробували нашого «Воєводу» — має сенс почати з пляшечки 200 мл (120 грн). Якщо вже пробували сто разів — у нас …
Хреновуха на спирту вернулась
В начале этого года я перевёл на самогонную основу несколько и без того «брутальных» вкусов, чтобы, по моему представлению, приблизить их к тому, как они были задуманы природой. Спирт-ректификат, который составляет основу современной водки, стали производить только в XIX веке, до этого водка называлась хлебным вином и по технологии была тем, что сейчас называется самогоном …
Новинка: «Портер»
Спочатку задуманий як настоянка, що імітує смак бородинського хліба, «Портер» повівся своєрідно і до мети наблизився на відстань гарматного пострілу. Але це й непогано, тому що вийшов зовсім інший продукт, як мінімум незвичніший, а значить цікавіший. В основі «Портера» лежить обсмажений ячмінь — саме він задає титульний смак. Коли ще передбачалося, що настоянка матиме імʼя …
Літній абрикос
У нас дозрів, настоявся, відпочив і готовий кинутися в топ продажів сезонний смак — свіжі абрикоси. В ароматі перший та найсильніший відтінок — мигдалевої кісточки, вже потім скромно з-за рогу виходить стиглий абрикос — запах фруктів, літа, сонця, шелест зеленого листя, спекотний день, теплий вечір, помаранчевий захід, на дачному ґанку трохи фруктової «Воєводки» з холодильника …